Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ














Είμαι φιλελεύθερος!
Όπως το λέει και η λέξη, αγαπάω την ελευθερία.
Δεν γουστάρω κανέναν πάνω από το κεφάλι μου να μου λέει τι θα κάνω, τι θα τρώω, τι θα φοράω,
τι φόρους θα πληρώνω στο κράτος, σε τι ρυθμίσεις πρέπει να υπάγομαι εγώ και η εταιρεία μου.
Είμαι φιλελεύθερος...Είμαι LIBERTARIAN!

Κρύβω τα έσοδα της εταιρείας μου σε επικράτειες εχεμύθειας (offshore) άλλωστε ότι είναι νόμιμο
είναι και ηθικό, έχω πολλούς διεξόδους...
Έχω τα εξαρτημένα εδάφη (Μαν και Τζερσεϋ) και τις υπερπόντιες κτίσεις της Μεγάλης Βρετανίας.
Έχω τα νησιά Κεϋμαν, δηλώνω δηλαδή τα έσοδα μου εκεί που υπάρχει μηδενική φορολογία
και τα έξοδα μου εδώ, όπου κι αν είναι το ''εδώ'', για να εκπίπτουν από το φόρο!
Ζήτω το city του Λονδίνου!
Ζήτω οι USA!
Ζήτω οι συναλλαγές!
Οι πολυεθνικές μου δεν χρωστάνε τίποτα και σε κανέναν.
Μόνο καμιά χορηγία πληρώνω που και που, έτσι για τα μάτια του κόσμου,
καμιά φιλανθρωπία της πλάκας και φυσικά τις μίζες των εκάστοτε υπουργών!
Α! Και πες στο Κράτος να πάει να γα@@θει!
Είμαι φιλελεύθερος, μονεταριστής και οπαδός του μεγάλου Χαγιέκ.
Υπάρχει ολόκληρη φιλοσοφία από πίσω μου.
Είμαι ο πραγματικός προοδευτικός και με κυνηγάνε όλοι οι συντηρητικοί, οι σοσιαλιστές δηλαδή,
οι κωλομαρξιστές!
Θεωρώ σοσιαλιστή ακόμα και τον Ομπάμα. Δεν τα βγάλαμε μαζί, δεν θα τα φάμε και μαζί!
Δυστυχώς τα απολιθώματα του παρελθόντος δεν θέλουν να με αφήσουν να πάω την ανθρωπότητα μπροστά...Αν τους ακούγαμε θα είχαμε μείνει ακόμα στο 1950...
Ξέρεις, δεν το κάνω μόνο για τα χρήματα, είμαι Πιονέρος.
Οδηγώ την ανθρωπότητα μπροστά, σε παρθένες χώρες, εκεί όπου δεν έχει πατήσει κανείς!
Τώρα που όλη η γη κατακτήθηκε, εγώ είμαι ο εξερευνητής του καινούργιου!
Και το καινούργιο είναι το ΑΫΛΟ!
Μπορώ να αυγατίσω την περιουσία μου από το πουθενά.
Μπορώ να παράγω πλούτο από το τίποτα.
Πουλάω ομόλογα δέκα φορές το ΑΕΠ του πλανήτη.
Στοιχηματίζω την αξία της τάδε μετοχής στο τάδε μέρος,
στοιχηματίζω την αξία των σιτηρών της Ρωσίας, τα ορυκτά της Ν.Αφρικής,
την αξία του μοσχαρίσιου κρέατος της Αργεντινής,
στοιχηματίζω και βγάζω δισεκατομμύρια δολλάρια και κανείς δεν έχει πάρει χαμπάρι!
Δεν μπορείς να σταματήσεις την πρόοδο, ανθρωπάκο!
Πάω τα πράγματα κάθε φορά ένα βήμα μπροστά.
Καταργώ τις εναπομείναντες κρατικές ρυθμίσεις με την απειλή ότι θα πάρω τα λεφτά μου και θα φύγω.
Μπουκάρω σε αναπτυσσόμενες χώρες, τις γεμίζω με αέρα κοπανιστό και ύστερα φεύγω
με τον πλούτο τους!
Είμαι φιλελεύθερος, είμαι Πιονέρος!
Στοιχηματίζω και βγάζω λεφτά όταν οι χώρες καταστρέφονται.
Βγάζω λεφτά στοιχηματίζοντας την καταστροφή τους.
Συγχωνεύω επιχειρήσεις και τράπεζες, δημιουργώ μονοπώλια,
και ύστερα σε αναγκάζω να αποδέχεσαι τους όρους και τις τιμές μου.
Χειραγωγώ την αξία των μετοχών μου.
Είμαι ο Τζον Πόλσον και φτιάχνω άχρηστα χρεόγραφα παρέα με την Goldman sachs
και τα πουλάω χρυσάφι γνωρίζοντας ότι είναι junk,
και όταν αυτό αποκαλύπτεται, η επιτροπή κεφαλαιαγοράς μου κλάνει τα αρχ@@ια
γιατί την έχω αγορασμένη!
Είμαι ο Λουντ Μπλανκφειν και κάνω το ΄΄έργο του θεού΄΄.
Είμαι ο Γουορεν Μπαφετ και στο λέω στα ίσια ότι υπάρχει ακόμα ταξικός πόλεμος,
αλλά η δικιά μου τάξη είναι αυτή που κερδίζει!
Είμαι φιλελεύθερος...Είμαι ελευθεριακός....Είμαι NEOCON!
Είμαι εφοπλιστής και σου δηλώνω ότι για να με φορολογήσεις, πρέπει πρώτα να με βρεις...
Ξεπλένω τα χρέη μου, προϊόν εγκληματικών ενεργειών με τη βοήθεια του Υπεράκτιου
χρηματοπιστωτικού συστήματος και κανείς δεν μπορεί να με αγγίξει!
Είμαι ένας πραγματικός προοδευτικός άνθρωπος...
Εσείς είσαστε οι συντηρητικοί!
Πιστεύω ότι ο άνθρωπος μπορεί να κάνει ότι γουστάρει, μακρυά από κρατικές παρεμβάσεις!
Αν θέλει να αυτοκτονήσει, ας αυτοκτονήσει!
Αν θέλει να πάρει ναρκωτικά, να πάρει, ποιο είναι το πρόβλημα σου;
Αν θέλει να ζήσει σε δικτατορικές κοινωνίες, ας ζήσει, αρκεί οι δικτάτορες να συνεργάζονται
μαζί μου, όπως ο Πινοσέτ και Σουχάρτο!
Αν θέλει να ζητιανέψει, ας ζητιανέψει, γιατί ταράσσεσαι;
Επιλογή του δεν είναι;
Αν θέλει να φάει ληγμένα προϊόντα στα super market, γιατί να μην του δοθεί αυτή η δυνατότητα;
Ποιο είναι το πρόβλημα σου ρε παπάρα σοσιαλιστή, κοινωνική συνείδηση δεν έχεις;
Γιατί να του στερήσεις το ιερό δικαίωμα της επιλογής;
Αν θέλει να φάει κατσαρίδες, να τις φάει...
Αν θέλει να φάει ασβέστη, ας το φάει....
Αν θέλει να δουλεύει με τα μισά στην επιχείρηση γιατί αλλιώς θα κλείσει, ας το κάνει...
Γιατί να παρέμβεις στους μισθούς και στις απολύσεις ρε κρατιστή;
Για να πάρω τα εργοστάσια μου και να την κάνω για αλλού όπου θα με παρακαλάνε;
Αν θέλει να δουλεύει 12ωρο αλλά γαλέρα, γιατί να μην δουλέψει;
Αν θέλει να θυσιαστεί για το καλό της Εταιρείας, γιατί να μην του το επιτρέψεις;
Είμαι φιλελεύθερος...Είμαι καπιταλιστής....
Αλλά ξέρεις τι είμαι περισσότερο από όλα αυτά;
Είμαι το ΜΕΛΛΟΝ!!!!
Έρχομαι από το μέλλον, από το παρόν, από το παρελθόν, έρχομαι από παντού!!!!
Είμαι το αύριο και για να έχεις και εσύ μια θέση στο αύριο, ακολούθησε με.
Δεν μπορείς να με νικήσεις,
έχω τους πολιτικούς,
την αστυνομία,
την δικαστική εξουσία,
τον τύπο και τους περισσότερους ακαδημαϊκούς, οικονομολόγους ή μη,
που για ένα ξεροκόμματο, μου δίνουν και τα παιδιά τους να πηδήξω,
και ύστερα βγαίνουν στην τηλεόραση και σου εξηγούν την αναγκαιότητα των μνημονίων,
του θανάτου σου δηλαδή!!!!
Δεν μπορείς να με νικήσεις και χαίρομαι που το έχεις καταλάβεις!
Σήμερα θα παίξω στη λοταρία τους λαχνούς εκείνων που θα επιβιώσουν,
προσευχήσου μόνο μη βγει το όνομα σου ανθρωπάκο!!!!!


Μάνος Σαββιδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου