
Ακυρώνεται, σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Παιδείας, το
Γ4 ερώτημα των θεμάτων της Φυσικής Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης που
προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, μετά την παρέμβαση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών
που έκανε λόγο για «επιστημονικό λάθος».
«Στο Γ4 ερώτημα παρατηρήθηκε ότι είναι ελλιπής η διατύπωσή του. Συγκεκριμένα
δεν προσδιορίζεται ότι η ζητούμενη γωνία αναφέρεται στο πρώτο μέγιστο της
κινητικής ενέργειας. Κατόπιν τούτου το ερώτημα Γ4 ακυρώνεται και οι αντίστοιχες
μονάδες ανακατανέμονται στα υπόλοιπα ερωτήματα Γ1, Γ2 και Γ3 του θέματος»
αναφέρει το υπουργείο.Το υπουργείο Παιδείας αναφέρει ακόμη στην ανακοίνωσή του ότι η βαθμολόγηση των γραπτών δεν έχει ακόμη ξεκινήσει, αλλά και για όσους εξετάστηκαν προφορικά (παιδιά με αναπηρία, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες κ.λ.π.) στο μάθημα θα ισχύσει η ίδια ρύθμιση.
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ
Χαμός έγινε σήμερα στην Φυσική Κατεύθυνσης! Τα θέματα ήταν
εξαιρετικά δύσκολα και τα παιδιά όχι μόνο απογοητεύτηκαν αλλά δεν προλάβαιναν
να τα λύσουν!
Επιπλέον ο σύλλογος Ελλήνων Φυσικών απαίτησε να υπάρξει
διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν οι εξεταστές στη διόρθωση των γραπτών!!!
Στην ανακοίνωσή τους τονίζουν πως ένα θέμα ήταν διατυπωμένο λάθος ενώ τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία κάτι που οι μαθητές εκ των πραγμάτων δεν μπορούσαν να έχουν και οι τρείς ώρες να μην επαρκούν για την επίλυση των θεμάτων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν εντός διδαχθείσας ύλης .
Το θέμα Γ 4 όπως διατυπώθηκε είναι επιστημονικά λανθασμένο. Η ράβδος παίρνει αρκετή ενέργεια μέσω του έργου της δύναμης F ώστε να κάνει ανακύκλωση, με αποτέλεσμα η κινητική της ενέργεια να αυξάνει επ’ άπειρον.
Εκτός από το πρώτο θέμα που αποτελούσε το 1\4 των θεμάτων (δηλαδή 25 μονάδες), τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία και ιδιαίτερη διαίσθηση στη φυσική, σαν να επρόκειτο για διαγωνισμό ταλέντων φυσικής.
Η χρονική διάρκεια των 3 ωρών δεν επαρκούσε για την αντιμετώπιση θεμάτων τέτοιου επιπέδου. Ως αποτέλεσμα καταργείται η διαβάθμιση στην βαθμολογία και δεν ανταποκρίνεται στον σκοπό της, δηλαδή την εισαγωγή των μαθητών ανάλογα με το επίπεδο τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ως ύστατη προσπάθεια να σώσει την τιμή και το κύρος της επιστήμης, ζητά συγνώμη για αυτά τα θέματα από τις μαθήτριες και τους μαθητές που διαγωνίστηκαν σήμερα. Καλούμε τους συναδέλφους βαθμολογητές μέχρι να υπάρξει διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν στη διόρθωση των γραπτών.»
Στην ανακοίνωσή τους τονίζουν πως ένα θέμα ήταν διατυπωμένο λάθος ενώ τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία κάτι που οι μαθητές εκ των πραγμάτων δεν μπορούσαν να έχουν και οι τρείς ώρες να μην επαρκούν για την επίλυση των θεμάτων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Τα θέματα της Φυσικής Κατεύθυνσης ήταν εντός διδαχθείσας ύλης .
Το θέμα Γ 4 όπως διατυπώθηκε είναι επιστημονικά λανθασμένο. Η ράβδος παίρνει αρκετή ενέργεια μέσω του έργου της δύναμης F ώστε να κάνει ανακύκλωση, με αποτέλεσμα η κινητική της ενέργεια να αυξάνει επ’ άπειρον.
Εκτός από το πρώτο θέμα που αποτελούσε το 1\4 των θεμάτων (δηλαδή 25 μονάδες), τα υπόλοιπα απαιτούσαν μεγάλη εμπειρία και ιδιαίτερη διαίσθηση στη φυσική, σαν να επρόκειτο για διαγωνισμό ταλέντων φυσικής.
Η χρονική διάρκεια των 3 ωρών δεν επαρκούσε για την αντιμετώπιση θεμάτων τέτοιου επιπέδου. Ως αποτέλεσμα καταργείται η διαβάθμιση στην βαθμολογία και δεν ανταποκρίνεται στον σκοπό της, δηλαδή την εισαγωγή των μαθητών ανάλογα με το επίπεδο τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών ως ύστατη προσπάθεια να σώσει την τιμή και το κύρος της επιστήμης, ζητά συγνώμη για αυτά τα θέματα από τις μαθήτριες και τους μαθητές που διαγωνίστηκαν σήμερα. Καλούμε τους συναδέλφους βαθμολογητές μέχρι να υπάρξει διορθωτική ανακοίνωση, να μην προχωρήσουν στη διόρθωση των γραπτών.»
Πιο συγκεκριμένα μία γρήγορη εκτίμηση των θεμάτων:
Το 2ο θέμα ήταν για πολύ καλά προετοιμασμένους υποψήφιους
και όλα τα υποερωτήματά του ήταν δύσκολα. Η τελευταία ερώτηση του 3ου θέματος
και η τελευταία ερώτηση του 4ου θέματος ήταν για υποψήφιους υψηλού επιπέδου με
άριστη γνώση Φυσικής.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ IdEF Ε. ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗ
Εκτιμούμε ότι το 50% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα της Φυσικής κατεύθυνση από 0 έως 9,9, το 35% από 10 έως 14,9 και το 15% από 15 έως 20.
Εκτιμούμε ότι το 50% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα της Φυσικής κατεύθυνση από 0 έως 9,9, το 35% από 10 έως 14,9 και το 15% από 15 έως 20.
Διαβάστε τα θέματα αλλά και τις λύσεις της Φυσικής στα
οποία εξετάστηκαν οι μαθητές στην τρίτη μέρα των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Τα θέματα αλλά και οι λύσεις στην
Πηγές:www.madata.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου